.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ 2 واحد پذيرايي بين راهي در گيلان
رييس ستاد تسهيلات نوروزي سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي گيلان از پلمپ و تعطيلي دو واحد پذيرايي بين راهي در اين استان خبر داد.

 رييس ستاد تسهيلات نوروزي سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي گيلان از پلمپ و تعطيلي دو واحد پذيرايي بين راهي در اين استان خبر داد. 
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،بيژن ذهاب افزود: اين واحدهاي پذيرايي به دليل تخلفات گرانفروشي و كيفيت نا مطلوب تعطيل شده‌اند.

وي اظهارداشت: واحدهاي تعطيل شده در مسير راه رشت به لوشان قرار دارند كه با هماهنگي نيروي انتظامي و مامورين بهداشت و ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي پلمپ آنها انجام شده است.

وي يادآورشد: همزمان با فرا رسيدن سال جديد تيم‌هاي نظارتي اين سازمان به منظور رفاه حال گردشگران تشكيل و وظيفه آنها سركشي و بازديد از اماكن اقامتي و سياحتي و پذيرايي در راستاي كنترل كيفيت خدمات به مشتريان است.

وي در خصوص تعداد مسافرين وارد شده به استان گيلان درآغاز تعطيلات نوروزي اضافه كرد: به دليل اجراي طرح سراسري آمارگيري، اين تعداد تا كسب اطلاعات رسمي مشخص نيست، اما با توجه به تكميل ظرفيت هتل‌ها و مهمانپذيرها و مراكز اقامتي وضعيت حضور مسافر در سال جاري بيش از سال گذشته ارزيابي مي‌شود.

استان گيلان در شمال كشور واقع شده و به دليل جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي و تاريخ سالانه ميزبان بيش از چهار ميليون گردشگر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.